A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти виконавчого комітету Лохвицької міської ради

Звіт директора ЗДО "Барвінок" с. Риги Лохвицької міської ради

З В І Т

ДИРЕКТОРА ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ «БАРВІНОК»С.РИГИ ЗА 2022 - 2023 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

ПЕРЕД ПЕДАГОГІЧНИМ КОЛЕКТИВОМ ТА ГРОМАДСЬКІСТЮ

На виконання Національної доктрини розвитку освіти, п. 3 наказу Міністерства освіти і науки від 23.03.2005 № 178, Положення про дошкільний навчальний заклад, з метою подальшого утвердження відкритої і демократичної державно-громадської системи управління освітою, поєднання державного і громадського контролю за прозорістю прийняття і виконання управлінських рішень, запровадження колегіальної етики управлінської діяльності у навчальних закладах, що базуються на принципах взаємоповаги та позитивної мотивації я, САЛОВСЬКА Людмила директор закладу дошкільної освіти «Барвінок» с. Риги, освіта повна вища педагогічна, педагогічний стаж 9 років , звітую про основні напрямки своєї діяльності за 2022-2023 навчальний рік. Заклад дошкільної освіти «Барвінок»» розпочав функціонування з вересня 2011 року. Заклад дошкільної освіти працює за п’ятиденним робочим тижнем. Режим роботи закладу : з 8.00 до 17.00 . Діяльність закладу здійснюється у відповідності до Законів України: Конституції України, Закону України « Про освіту», Закону України « Про дошкільну освіту», Положення про дошкільний навчальний заклад, Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, Санітарного регламенту, Статуту ЗДО , Колективного договору та інших розпорядчих документів. Головною метою діяльності закладу дошкільної освіти є забезпечення реалізації права громадян на здобуття дошкільної освіти, виконання вимог Базового компонента, забезпечення умов для ефективного проведення освітнього процесу, фізичного та психічного розвитку дітей.

Діяльність керівника закладу дошкільної освіти направлена на вирішення освітніх, адміністративних, фінансових, господарських та інших питань, які виникають у процесі діяльності ЗДО.

Склад вихованців: За проектною потужністю заклад розрахований на 15 місць для дітей віком від 2-х років до 6 років.Функціонує в закладі одна різновікова група, в кількості 20 діток.

Кадрове забезпечення В закладі дошкільної освіти проводиться відповідна робота, направлена на забезпечення закладу кадрами. 2022- 2023 навчальному році загальна кількість становить 6 працівників. • Директор закладу - 1, • вихователь – 1, • асистент вихователя - 1, • помічник вихователя – 1, • старша медична сестра – 1, • кухар – 1 • Мають повну вищу освіту – 4 працівника • Не повну вищу освіту мають – 2 працівника.

Пріоритетні напрямки роботи колективу ЗДО «Барвінок» реалізувалися через методичну роботу з педагогічними кадрами, роботу з батьками вихованців, співпрацю з школою, освітню роботу з дітьми. Особливе значення у ефективній реалізації поставлених річних завдань належало педрадам, де активно проходило обговорення результативності освітньої діяльності колективу, певних проблемних питань, визначалися шляхи їх вирішення, тощо.

За період 2022-2023 навчального року атестовано 1 педагога: Ольгу Малько підтверджено категорію « спеціаліст»;

Організація освітньо-виховної роботи Заклад дошкільної освіти здійснює освітньо - виховну діяльність відповідно до Закону України «Про дошкільну освіту», Положення про дошкільний заклад, Статуту ЗДО, Базового компоненту дошкільної освіти, санітарного Регламенту. Зміст дошкільної освіти в межах Базового компоненту в ЗДО «Барвінок» у 2022-2023 навчальному році визначався освітньою програмою «Українське дошкілля» Протягом навчального року всі педагоги ЗДО постійно підвищували педагогічну майстерність, приймаючи активну участь у вебінарах та тренінгах. Відповідно до річного плану в ЗДО були проведені свята та розваги . Свята та розваги в цьому навчальному році проводилися без участі батьків в зв’язку з карантинними обмеженнями та воєнним станом. Виключенням став тільки випускний ранок «Дитсадочку прощавай», який пройшов 31.05.2023 року., де батьки мали змогу на подвір'ї закладу по фотографуватися з дітками, та затанцювати з матусями прощальний танок. Надалі будемо продовжувати спрямовувати методичну роботу на модернізацію змісту, форм, методів освітнього процесу; створювати сприятливі умови для діяльності групи, впровадження в практику роботи інноваційних технологій; забезпечення диференційованого підходу до дітей під час проведення освітньої роботи.

4.Організація харчування Повноцінне та якісне харчування є невід’ємною складовою зміцнення здоров’я дітей. Організація харчування ведеться відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 № 305 « Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» зі змінами від 28.07. 2021 № 786; Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах ( наказ МОН та МОЗ № 298/227 від 17.04.2006. Оснащення матеріально-технічної бази з організації харчування забезпечує оптимальні умови для прийому, зберігання, обробки і приготування продуктів харчування. У дошкільному закладі організовано 3-разове харчування дітей, що відповідає режиму роботи ЗДО. З пільгової категорії безкоштовно харчується – 6 дітей: • з багатодітних сімей – 1 дитина • діти з ООП – 1 дитина, • малозабезпечені – 3дітей. • ВПО – 1 дитина.

Відповідно до штатного розпису заклад укомплектовано працівниками, які забезпечують організацію харчування. Систематичний контроль за організацією харчування здійснювали сестра медична старша. Харчоблок та група в повній мірі забезпечені кухонним інвентарем, посудом, обладнанням. Відповідно до примірного меню та картотеки страв, затвердженої директором закладу, спільно з кухарем та медичним працівником щодня складається меню-розклади на наступний день. До закладу приймаємо лише якісні продукти харчування і продовольчу сировину, за наявністю супровідних документів, які відповідають вимогам державних стандартів сертифіката якості, державні реєстри або висновок санітарно – гігієнічної експертизи. Умови зберігання продуктів харчування та продовольчої сировини в закладі відповідають санітарно- гігієнічним вимогам. Вартість харчування складає 30грн. з них 12 грн. сплачують батьки, решта виплачується з бюджету міста. Питання організації харчування підлягають адміністративному та медичному контролю.

Медичне обслуговування дітей Організацією медико-профілактичної роботи у закладі займається старша медична сестра ДРОГА Валентина. Медичне обладнання та медичний інструментарій представлені у достатньому обсязі. Належним чином оформлена обов’язкова документація, своєчасно складалися плани роботи , ведеться документація на принципах системи управління безпечністю харчових продуктів НАССР. За потребою готувався оперативний план дій по зниженню захворюваності; контролювався стан фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми та їх загартування; здійснювались антропометричні виміри щоквартально, перевірка постави, огляд на педикульоз. В ЗДО створено оптимальні умови для проведення медичної, профілактичної, фізкультурно - оздоровчої роботи. На постійному контролі у адміністрації ЗДО знаходиться дотримання санітарно-гігієнічних вимог до умов утримання дітей .

Управлінська діяльність директора ЗДО Директор ЗДО підпорядковується безпосередньо начальнику управління освіти і науки. У своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України « Про освіту», «Про дошкільну освіту», Положенням про дошкільний навчальний заклад, рішеннями Уряду, розпорядженнями засновника, наказами управління освіти і науки, правилами і нормами з охорони праці, Статутом закладу, Колективним договором. Управлінські рішення та дії керівника ЗДО були спрямовані на виконання таких завдань: 1. Організація діяльності колективу щодо надання освітніх послуг населенню відповідно до статуту ЗДО. 2. Облаштування укриття та забезпечення його належного санітарного стану . 3.Забезпечення умов для безпечного перебування дітей у ЗДО, ефективного проведення освітнього процесу, фізичного та психічного розвитку дітей. 4. Організація харчування та медичного обслуговування дітей. 5.Вирішення освітніх, адміністративних, фінансових, господарських та інших питань, які виникають у процесі діяльності ЗДО. 6. Сприяння підвищенню кваліфікації педагогічних працівників. 7. Створення сприятливого емоційно – психологічного клімату у колективі ЗДО, забезпечення умов для фізичного та психічного здоров’я всіх учасників освітнього процесу. 8. Організація роботи інклюзивної групи.

Організація роботи з сім’ями вихованців Взаємодія з сім’ями вихованців є одним з пріоритетних напрямків діяльності закладу. Вона орієнтована на пошук таких форм і методів роботи, які дозволяють урахувати актуальні потреби батьків, сприяють формуванню активної батьківської позиції, участі батьків в організації освітньо – виховної роботи з дітьми. Заклад підтримує бажання батьків поповнювати знання, необхідні для виховання та навчання дітей. Педагогічний колектив використовував для цього різні активні форми співпраці : - батьківські збори; - виставки робіт дітей , батьків та вихователів, - участь батьків у підготовці та проведенні свят , - онлайн – спілкування, спілкування з допомогою вайбер.

Соціальна активність закладу Працівники дошкільного закладу займають активну соціальну життєву позицію та привчають дітей дошкільного віку розуміти соціальну значимість участі у заходах різного рівня. До великодніх свят проведено розвагу « Весна – красна писанок принесла» 12.05.2023 року проведено «Весела весняна розвага». 18.05.2023 року - флешмоб до Дня вишиванки, у вигляді танцю та фотографій дітей Колектив та батьки вихованців брав участь у всіх зборах на допомогу нашим військовим, а саме: продуктових наборів, овочів, одягу, медикаментів які було оголошено, готували нашим ЗСУ смачненькі вареники, та пироги, віддячуючи їм за можливість жити під захистом. 2022-2023 навчальний рік дійсно виявився роком викликів та бар'єрів. Але я з задоволенням хочу констатувати, що ми вижили, достойно його прожили та успішно дійшли до фінішу. Вистояли… Працювали з постійними відключеннями світла, по 5 разів на день бігали в укриття. Працівник харчоблоку готувала раніше, готувала пізніше, але заклад дошкільної освіти не закривався. Продовжуємо віддавати тепло сердець, любов та ласку нашим найкращим дітям. Вважаю, що робота закладу протягом 2022-2023 навчального року була плідною та результативною.

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень